Regulamin sesji i umowa zamówień od 01.01.2020.
I. Dotyczy sesji zdjęciowych:
- Strony ustalają, że zdjęcia zostaną wykorzystane do celów prywatnych i komercyjnych.
- Fotograf zobowiązuje się do wykonania sesji fotograficznej zgodnej z zamówieniem (ilość zdjęć, rodzaj postprodukcji) na kwotę brutto wynikającą z zamówienia w ustalonym miejscu.
- "Preferowany termin sesji" oznacza preferowany przez Zamawiającego termin wykonania sesji i nie jest w żadnym wypadku ustalonym/umówionym dniem wykonania sesji.
- Termin realizacji sesji ustala się przed złożeniem zamówienia lub po złożeniu zamówienia z Wykonawcą, kontaktując się telefonicznie: +48 507 60 22 33 lub mailowo: info@oneworld.pl
- Strony ustalają estetykę przed sesją, tym samym Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z portfolio Fotografa i akceptuje ustaloną estetykę bez późniejszych dodatkowych żądań w kwestii obróbki graficznej i retuszu.
- Fotograf zobowiązuje się dostarczyć obrobione zdjęcia drogą cyfrową na adres mailowy Zamawiającego podany w zamówieniu nie później niż do 31 dni roboczych od wykonania sesji fotograficznej.
- Fotograf zobowiązuje się do wykonania zadania rzetelnie, konsultując efekty sesji na bieżąco.
- Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania uwag dotyczących zdjęć w trakcie konsultacji ich na sesji.
- Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia zadatku w wysokości 100 zł brutto lub wpłaceniu całości kwoty, zgodnie z wybraną formą rozliczenia w terminie do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zadatek jest odejmowany od końcowej kwoty.
- W przypadku chęci odwołania sesji fotograficznej, Zamawiający zobowiązuje się poinformować fotografa najpóźniej 3 dni przed planowanym terminem. Inaczej zadatek nie zostanie zwrócony.
- Oneworld Media zastrzega sobie możliwość dochodzenia od Zamawiającego zwrotu poniesionych kosztów produkcji sesji zdjęciowych w przypadku odwołania przez Zamawiającego sesji zdjęciowej w terminie krótszym niż 3 dni.
- Jeśli została wpłacona cała kwota za sesję, w przypadku odwołania sesji zdjęciowej przez Zamawiającego w terminie krótszym niż 3 dni przed sesją, mogą zostać potrącone koszty wynikające z rezerwacji studia fotograficznego, osób odpowiedzialnych za wizaż/stylizację oraz pozostałych kosztów poniesionych przez Oneworld Media.
- Fotograf zobowiązuje się zwrócić w całości wpłacony zadatek/całość kwoty w przypadku odwołania sesji ze swojej winy lub przedstawić Zamawiającemu nowy termin sesji.
- Zamawiający zobowiązuje się nie edytować gotowych zdjęć, każdorazowo podpisać je imieniem i nazwiskiem Fotografa oraz oznaczyć go w mediach społecznościowych:
- podpis: © Oneworld Media
- Instagram: @oneworld_media
- Facebook: http://facebook.com/oneworldpl
15. Zamawiający wyraża zgodę lub nie wyraża zgody na wykorzystanie zdjęć i swojego wizerunku przez Oneworld Media w mediach drukowanych, cyfrowych celem promocji działań fotograficznych zaznaczając świadomie właściwy wybór w trakcie składania zamówienia.
16. Licencjonowanie zdjęć zostaje ustalone na 25 lat od dnia wykonania sesji. Prawa autorskie osobiste w pełni należą do Fotografa, prawa majątkowe zostają przekazane na podstawie niniejszej umowy.
17. W przypadku propozycji zakupu zdjęć przez strony trzecie, Oneworld Media i Zamawiający zobowiązują się sporządzić aneks do niniejszej umowy z ustaleniami finansowymi oraz licencjonowaniem. Podział zysków ustala się na: 75% - Fotograf, 25% - Zamawiający z powodu praw autorskich majątkowych.
II. Dotyczy szkoleń:
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin („Regulamin") określa zasady udziału w szkoleniach tradycyjnych otwartych oraz szkoleń on-line organizowanych przez Oneworld Media (SAREY Sp. z o.o.).
Organizatorem szkoleń jest SAREY Sp. z o.o., ul. Słomińskiego 19/522, 00-195 Warszawa
Udział w szkoleniach wymaga zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji usługi.
§ 2. Definicje
Klient – osoba fizyczna lub prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za szkolenie. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.
Organizator – SAREY Sp. z o.o.
Rezygnacja ze szkolenia – przesłanie przez Klienta pisemnej bądź e-mailowej (pod adresem szkolenia@oneworld.pl) informacji o wycofaniu uczestnika/ków z udziału w szkoleniu.
Uczestnik – osoba, która poprzez przysłanie zgłoszenia wyraziła wolę uczestnictwa w szkoleniu, za które została wniesiona opłata.
Szkolenie otwarte – szkolenie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana tematem szkolenia.
Szkolenie tradycyjne otwarte – szkolenie, w którym Uczestnicy zgromadzeni są w sali wykładowej Oneworld Media.
Szkolenie on-line – szkolenie, w którym Uczestnik bierze udział korzystając z komputera (tableta), poprzez zalogowanie się na platformę internetową wskazaną przez Organizatora. Szkolenie prowadzone jest przez Wykładowcę w czasie rzeczywistym lub z nagrania, z udziałem innych Uczestników szkolenia.
Zgłoszenie – podanie swoich danych w interaktywnym formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie oneworld.pl lub przesłanie zgłoszenia e-mailem.
Strona Organizatora – strona https://www.oneworld.pl , na której dokonuje się zgłoszenia na szkolenie.
§ 3. Warunki uczestnictwa w szkoleniu tradycyjnym otwartym oraz szkoleniu on-line
Informacja o organizowanych szkoleniach przez Oneworld Media przekazywana jest potencjalnym zainteresowanym w formie:
oferty publikowanej na stronie internetowej: https://www.oneworld.pl zawierającej opis szkolenia wraz z datą i miejscem jego realizacji oraz ceną,działań promocyjno-sprzedażowych (mailing, ulotka, baner).
Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zgłoszeniowego dostępnego przy każdym szkoleniu na stronie Organizatora i dokonanie opłaty za szkolenie.
Organizator na 7 dni przed datą szkolenia wysyła pocztą elektroniczną do wszystkich uczestników potwierdzenie wraz ze szczegółowymi informacjami o szkoleniu (tj. dokładne miejsce szkolenia – w przypadku szkoleń tradycyjnych, informację o płatności, o przysługującym rabacie oraz szczegółowy program szkolenia).
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Oneworld Media zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu w przypadku braku wystarczającej liczby uczestników lub wystąpienia innych istotnych okoliczności.
Szkolenie on-line odbywa się poprzez platformę internetową. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie komputer (tablet) z szybkim internetem oraz zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Po dokonaniu płatności uczestnik otrzyma od Oneworld Media drogą mailową link (zaproszenie) na szkolenie on-line oraz instrukcję korzystania z platformy internetowej.
§ 4. Warunki płatności
Wysokość opłaty za szkolenie zgodna jest z aktualną ofertą zamieszczoną na stronie https://www.oneworld.pl w momencie dokonywania rejestracji na szkolenie.
W cenie szkolenia tradycyjnego Uczestnicy mogą otrzymać od Organizatora: materiały szkoleniowe w formie drukowanej bądź elektronicznej, Zaświadczenie/Certyfikat o ukończeniu szkolenia.
Cena szkolenia on-line obejmuje udział w szkoleniu (z wyłączeniem dostępu do urządzenia i sieci Internet, do których zorganizowania zobowiązany jest każdy z Uczestników we własnym zakresie), ewentualne materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz ewentualne Zaświadczenie/Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu (informacja w ofercie).
Cena szkolenia nie obejmuje kosztów dojazdu uczestników, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
Opłatę za szkolenie należy dokonać przelewem na konto firmy SAREY Sp. z o.o. (dane konta dostępne są każdorazowo w potwierdzeniu zamówienia) po złożeniu zamówienia w terminie do 48 godzin.
Tytuł przelewu powinien zawierać numer zamówienia.
Dokumenty księgowe – faktury przekazywane są uczestnikom na zakończenie szkolenia lub wysyłane drogą mailową.
Udostępnienie przez Organizatora linku do spotkania on-line, możliwe jest wyłącznie w przypadku Uczestników, za których opłata została uiszczona i zaksięgowana na rachunku bankowym Organizatora.
§ 5. Odwołanie lub zmiana terminu szkolenia przez Organizatora
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w terminie do 3 dni przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach.
Organizator, w wypadku odwołania szkolenia informuje o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient otrzymuje zwrot wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność.
§ 6. Rezygnacja ze szkolenia
Rezygnacja ze szkolenia wymaga przesłania jej e-mailem: rezygnacja@oneworld.pl
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem Klient/Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
Odwołanie zgłoszenia przez Klienta/Uczestnika w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem lub brak udziału w szkoleniu skutkuje obciążeniem go całością kosztów szkolenia.
W razie nieprzewidzialnych okoliczności dopuszczalna jest ewentualna zmiana uczestnika szkolenia.
§ 7. Reklamacje
Uczestnikom przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia.
Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem, z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mailowego można dokonać w następujących formach:
pisemnie na adres: SAREY Sp. z o.o., ul. Słomińskiego 19/522, 00-195 Warszawa,
na adres e-mail: reklamacje@oneworld.pl
Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w § 7 nie będą rozpatrywane.
Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamacje do 14 dni od daty wpływu do siedziby firmy a o ich rezultacie powiadomi niezwłocznie Klienta/Uczestnika na podany przez niego adres e-mail.
§ 8. Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi szkoleniowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z usługi szkoleniowej.
Uczestnikom szkoleń przysługuje prawo dostępu do treści ich danych osobowych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia.
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do celów rozliczeniowych i podatkowych zgodnie z właściwymi przepisami.
W sprawach spornych uczestnikom szkoleń przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: daneosobowe@oneworld.pl tel: 507 60 22 33.
§ 10. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2020 r.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.