Zapisz się do naszej grupy. Odbierz darmowe szkolenie, zniżkę na sesje. Zyskaj dostęp do newslettera z wartościowym kontentem z męskiej osobowości.
Blog o fotografii biznesowej i portalach randkowych

FOTOGRAFIA I LIFESTYLE

Zdjęcia biznesowe, fotograf biznesowy Warszawa
Badania pokazują, że ludzie są bardziej skłonni robić biznes z kimś, komu ufają. Jeśli na Twojej stronie internetowej i mediach społecznościowych zobaczyli zdjęcia Twojego personelu w biurze i w terenie, zaczęli budować zaufanie. To jest cel wizerunkowy i sprzedażowy. To jest krok do wyprzedzenia konkurencji.

Profesjonalna fotografia w świecie biznesu: Tworzenie wizualnej tożsamości marki

Dlaczego fotografia komercyjna jest Istotna dla sukcesu biznesu? Ustanowienie odrębnej i profesjonalnej tożsamości wizualnej marki jest kluczowe dla odniesienia sukcesu w dzisiejszym środowisku cyfrowym, ze szczególnym naciskiem na platformy mediów społecznościowych i strony internetowe bogate w obrazy. Dodając do tego fakt, że wielu dzisiejszych kupujących dokonuje nawet dużych zakupów wyłącznie na podstawie obrazów, które widzą w sieci, łatwo zrozumieć, dlaczego fotografia komercyjna przeżywa w ostatnich latach swoisty renesans.

W obiektywie biznesu: Moc profesjonalnej fotografii w brandingu.

W różnych branżach firmy o nowoczesnym podejściu podnoszą poprzeczkę w dziedzinie fotografii, zaczynając od wykorzystania rosnącej jakości zdjęć stockowych. Jednak w większości przypadków inwestycja w profesjonalne, spersonalizowane zdjęcia komercyjne jest inwestycją, która z pewnością przyniesie trwałe korzyści zarówno w zakresie wzrostu biznesu, jak i satysfakcji klientów. W jaki sposób?

Zrób wspaniałe pierwsze wrażenie. Czy to online, czy offline, zdjęcia często stanowią część pierwszej interakcji klienta z firmą. Profesjonalne zdjęcia pomagają Twojej firmie zrobić dobre wrażenie i mogą nawet pomóc przekształcić pozyskane leady w klientów.

Melissa Grant, niezależna konsultantka i była menedżerka w Deloitte, wyjaśnia, że kluczowe jest skupienie się na kliencie. "Ponieważ wszystko jest tak bogate medialnie, oczekiwania konsumentów skupiają się na jakości", mówi. "Oznacza to, że wysoki poziom jakości jest również obowiązkowy, aby być konkurencyjnym".

Innymi słowy, przyciągające uwagę zdjęcie nie jest tylko po to, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. W dzisiejszym rynku chodzi o przekroczenie poprzeczki wymaganej do ich zatrzymania. "Chcesz zidentyfikować się z Twoją publicznością w sposób, który w nich pobudza tę samą wiadomość, którą próbujesz przedstawić za pomocą swojej marki", mówi Grant.

Buduj swoją markę. Tworzenie firmy to nie tylko sprzedaż usługi czy produktu klientom. Chodzi o budowanie tożsamości marki zdolnej do rozwijania i utrzymywania relacji z docelową grupą odbiorców. Czynniki w tworzeniu marki obejmują dobrze wykonane elementy, takie jak misja, nazwa i hasło, logo oraz jasna definicja produktów, jak również zamierzonej grupy odbiorców klientów. Cel: stworzyć markę, którą publiczność rozpozna wszędzie.

Widoczni i pamiętani: Zdjęcia kształtują wizerunek Twojej firmy.

Tak jak w przypadku Twoich kanałów online, fotografia komercyjna może zapewnić Twojej marce solidną i niezawodną platformę drukowaną. Twoi klienci oczekują, że będziesz zawierać wysokiej jakości zdjęcia w broszurach. Możesz także tworzyć dobrze zaprojektowane katalogi, w których zdjęcia komercyjne podkreślają Twoje produkty i usługi. Ponadto reklamy drukowane nadal pojawiają się w naszych skrzynkach pocztowych i na ladach sklepowych na całym świecie.

Pierwsze wrażenia mają znaczenie. Wizerunek marki firmy to postrzeganie marki, jakie może mieć klient. To postrzeganie jest tworzone na podstawie interakcji klienta z firmą, od pierwszego razu, gdy usłyszał nazwę firmy, po najnowszy dokonany zakup. Tak jak pierwsze wrażenia mają znaczenie podczas spotkania z nowymi ludźmi, tak samo ważne są pierwsze wrażenia marki. Spotykając się z nowym klientem, nie poszedłbyś na spotkanie wyglądając niechlujnie i niezorganizowanie. To samo dotyczy Twojej marki. Tworzenie wysokiej jakości doświadczeń od samego początku ustawi wysoko poprzeczkę i da Twoim klientom dobre pierwsze wrażenie o Twojej marce, dzięki czemu wcześnie będą mieli lepsze postrzeganie Twojej firmy. Dobre pierwsze wrażenie z nowymi klientami pokaże im, że Twoja firma jest godna zaufania.

Relacje z Klientami - Wizerunek!

Wizerunek marki to coś więcej niż tylko elementy wizualne Twojej firmy. Wizerunek marki wynika także z jakości świadczonych przez Twoją firmę usług. Podczas reklamowania ważne jest, aby zastanowić się, jak możesz zbudować relację z klientem, a nie tylko sprzedać mu produkt. Klienci lubią marki, z którymi mogą się identyfikować. Gdy czują, że marka jest przedłużeniem ich samych i utożsamiają się z nią, stają się lojalnymi klientami, którzy często wracają. Jeśli klienci mogą identyfikować marki jako posiadające wartości, personifikuje to markę jako markę, która dba o klientów i inne kwestie, a nie tylko o zarabianie pieniędzy.

Lojalność i utrzymanie klientów. Silny wizerunek marki może stworzyć wiarygodność i lojalność klientów dla Twojej firmy. Gdy marka jest znana z dotrzymywania obietnic, klienci zaczną jej ufać. Może to zwiększyć utrzymanie klientów i częstotliwość ich powrotów. Marki mogą także przyciągać nowych klientów, utrzymując pozytywny wizerunek marki i ciągle spełniając lub przekraczając oczekiwania klientów. Może to być szczególnie ważne przy wprowadzaniu nowego produktu. Posiadając lojalną bazę klientów, łatwiej będzie wprowadzić nowy produkt na rynek, a lojalni klienci będą pierwszymi, którzy go wypróbują. Ponadto lojalni klienci będą mówić o swoich ulubionych firmach i markach, tworząc łańcuch marketingowy, który będzie nadal wzmacniać relacje firmy z obecnymi i nowymi klientami.

Tworzenie pozytywnego wizerunku marki. Aby stworzyć pozytywny wizerunek marki, najpierw musisz zidentyfikować cele swojego biznesu oraz tożsamość marki Twojej firmy. Próbując zbudować wizerunek marki, cele biznesowe pomogą skupić wysiłki marketingowe. Po ustaleniu celów możesz zacząć definiować wizerunek marki swojej firmy. Powinno to koncentrować się na kluczowych różnicach Twojego produktu czy usługi. Czy chcesz być znany z niskich kosztów? Czy masz najwyższą jakość? Skupiając się na wyróżnianiu swojej firmy, pomoże Ci to wyróżnić się od konkurencji.

Gdy podstawa wizerunku Twojej marki zostanie ustanowiona, możesz skupić się na działaniach marketingowych, aby promować swoją markę. Korzystając z zintegrowanego marketingu, możesz stworzyć spójne i konsekwentne doświadczenie dla swoich klientów. Kilka elementów, które są ważne przy dostarczaniu spójnego przekazu w celu wzmocnienia wizerunku Twojej marki, to:

– Media Społecznościowe: Media społecznościowe mogą być cennym narzędziem, gdy próbujesz przekazać swoją wiadomość docelowej publiczności. Silna obecność w mediach społecznościowych może zwiększyć świadomość Twojej marki, a także przyczynić się do wizerunku Twojej marki ze względu na łatwość udostępniania, polubień i komentowania.

– Reklama w Wyszukiwarkach: Reklama w wyszukiwarkach może być użytecznym narzędziem, gdy próbujesz dotrzeć do swoich klientów, gdy szukają w Internecie tematów związanych z Twoją marką. Optymalizacja wyszukiwarek może poprawić szanse na to, że klienci zobaczą Twoją stronę jako pierwszą w wynikach wyszukiwania. Aby lepiej zrozumieć, jak działa SEO, sprawdź nasze inne posty na temat podstaw SEO.

– Public Relations: Public relations wykorzystują media do przyciągnięcia zainteresowania publicznego produktem lub firmą. Korzystając z PR, możesz zwiększyć świadomość Twojej marki, a także zwiększyć pozytywny wizerunek marki w umyśle konsumenta. Ponieważ wiadomość pochodzi z zewnątrz firmy, konsument może być bardziej skłonny zaufać i zaakceptować treść, zamiast postrzegać ją jako reklamę.

– Treść: Treść to to, co klienci widzą i jak jest dostarczana Twoja wiadomość. Tworząc treść, z którą Twoi klienci mogą się utożsamiać, możesz mieć trwały wpływ na Twoich klientów, co z kolei tworzy silny wizerunek marki. Tworzenie wartościowej treści jest kluczowym czynnikiem dostarczania Twojej wiadomości. Sprawdź nasze inne posty na blogu na temat 3 kroków do tworzenia niesamowitej treści. Tworzenie pozytywnego wizerunku marki może być ważniejsze, niż myślisz. Z silnym wizerunkiem marki możesz osiągnąć wyższą retencję klientów i przyciągnąć nowych klientów, którzy również staną się lojalni wobec Twojej marki. Używanie spójnego przekazu w całym wysiłku promocyjnym stworzy silniejszy wizerunek marki, ale wymaga to czasu i poświęcenia. Jednak warto podjąć wysiłek, aby stworzyć silny, pozytywny wizerunek marki, z którym klienci mogą się utożsamiać i identyfikować.

7 Powodów, dla których Twoja Firma potrzebuje profesjonalnych zdjęć i filmów.

Wszyscy wiemy, że nie powinniśmy oceniać książki po okładce – ale gdy Twoi klienci szukają firmy do rozwiązania swoich problemów, właśnie to robią. Szukają w Internecie, klikają w wyniki wyszukiwania i stają twarzą w twarz ze Twoją stroną internetową. Gdy strona się załaduje, czy widzą nudny, ogólny ekran z opcjami, czy spotykają ciepłe, uśmiechnięte twarze zespołu, który może im pomóc? Oto różnica, jaką mogą zrobić profesjonalne zdjęcia, a jeszcze lepiej – filmy dla firmy. Posiadanie wysokiej jakości obrazów pomoże potencjalnym klientom dotrzeć do Twojego biznesu i ludzi, którzy tam pracują.

Korzystanie z jakościowej, profesjonalnej fotografii i treści wideo na Twojej stronie internetowej, mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych nie tylko przyciąga zainteresowanie czytelnika, ale także poprawia Twoją widoczność online. Obrazy i treści wideo to jedne z najcenniejszych narzędzi do uzyskiwania lepszych wyników z Twojej treści. Odwiedzający są o 80% bardziej skłonni zaangażować się w treść, jeśli jest ona połączona z obrazem i o 64% bardziej prawdopodobne, że zapamiętają to, co przeczytali lub usłyszeli.

Potrzebujesz obrazów, aby promować swój biznes. Teraz pytanie brzmi – skąd je wziąć?

Gdy zdecydujesz się zainwestować w jakościowe obrazy, masz trzy opcje: Możesz korzystać ze zdjęć stockowych, robić zdjęcia samemu lub zatrudnić profesjonalnego fotografa. Polecamy to ostatnie. Oryginalna fotografia jest bardziej autentyczna i skuteczna dla firm.

Bez względu na to, kim są Twoi klienci, profesjonalna fotografia jest ważnym atutem, który przyczyni się do sukcesu Twojej firmy, a oto 7 powodów, dla których:

  1. Profesjonalne zdjęcia tworzą tożsamość Twojej marki. Obrazy są nieodzowną częścią Twojej marki i sposobu, w jaki Twoja firma komunikuje się z publicznością. Czy Twoja firma jest korporacyjna, dowcipna czy zabawna, wideo i obrazy dają Ci szansę na prawdziwe zaprezentowanie osobowości Twojej marki. Ponadto, bez względu na Twoją osobowość, pokazuje, że jesteś poważny, jeśli chodzi o jakość i profesjonalizm.

  2. Profesjonalne zdjęcia przyciągają uwagę Twoich klientów i robią dobre pierwsze wrażenie. Jak wspomniano powyżej, obrazy na Twojej stronie i mediach społecznościowych często stanowią pierwsze wrażenie Twojej firmy. Dlatego absolutnie kluczowe jest, aby dać z siebie wszystko, aby wyróżnić swoją firmę.

  3. Profesjonalne zdjęcia dają autentyczną wizualną reprezentację Twojej marki. Ludzie łączą się z ludźmi, więc używanie zdjęć i filmów z Twoim rzeczywistym personelem, biurem i firmą daje klientom szansę na nawiązanie z Tobą kontaktu, zanim się spotkacie. Nie można tego lekceważyć, zwłaszcza w branżach usług profesjonalnych, takich jak finanse i medycyna, gdzie zaufanie i połączenie są ważne, aby zatrzymać klientów. Zawsze możesz używać zdjęć stockowych, ale ponieważ nie pokazują one Twojego rzeczywistego produktu, usługi czy firmy, nie będą wydawać się autentyczne dla Twoich klientów. Możesz zobaczyć przykład tego powyżej, który prezentuje świetny personel w National Construction Management.

  4. Klienci mogą Cię poznać. Gdy klienci odwiedzają Twoją stronę, chcą Cię poznać, dowiedzieć się, co robisz i dlaczego to robisz! Udowodniono, że ludzie są bardziej skłonni robić interesy z kimś, kogo znają i któremu ufają. Zdjęcia stockowe nie pomagają im w tym - co gorsza, mogą dać ludziom fałszywe wrażenie o tym, co oferujesz. Najlepszym sposobem, aby potencjalni klienci poznali Twoją firmę, jest pokazanie im rzeczywistych zdjęć Twojej firmy, Twojego zespołu i tego, co robisz.

  5. Fotografia stockowa wydaje się niewiarygodna. Największą wadą korzystania ze zdjęć stockowych jest to, że mogą być kupowane i używane przez każdego, więc szansa, że inna firma używa tego samego obrazu, jest wysoka. Ponadto, jeśli zdjęcie na Twojej stronie jest powiązane z firmą, z którą odwiedzający miał złe doświadczenia, te skojarzenia mogą wpłynąć na to, jak postrzegają Twoją markę. Nie mówimy, że nigdy nie powinieneś używać zdjęć stockowych, po prostu jest czas i miejsce na nie.

  6. Jakość profesjonalnej fotografii jest nieporównywalna. Bez względu na to, jak dobry jest aparat w Twoim telefonie, po prostu nie możesz dorównać jakości produkowanej przez profesjonalnych fotografów. Lata doświadczenia w połączeniu z wysokiej jakości sprzętem, którego używają, gwarantują, że ostateczne obrazy będą wysokiej jakości i idealne na platformy, na których zamierzasz ich używać, czy to na Twojej stronie, Facebooku, LinkedIn czy innych.

  7. Profesjonalne zdjęcia dają Twojej firmie przewagę konkurencyjną. Wysokiej jakości obrazy wyróżniają się z tłumu i czynią Twoją firmę unikalną i profesjonalną, co może być różnicą między kliknięciem Twojej reklamy na Google, zaangażowaniem się w Twoje media społecznościowe lub zapytaniem przez Twoją stronę. Może to podnieść jakość firmy bardziej, niż myślisz, co oznacza usługi wyższej jakości i klientów wyższej jakości; a kto tego nie chce?

Zdjęcia, które sprzedają: Fotografia jako narzędzie wzmocnienia marki

Fotografia korporacyjna może nadać ton całej Twojej firmie, pokazując potencjalnym klientom, że jesteś zaangażowany w świadczenie im profesjonalnych usług i produktów wysokiej jakości. Jeśli cenisz swoją markę, powinieneś zatrudnić profesjonalnego fotografa, aby pomóc Ci w rozwoju Twojego biznesu.

Wszyscy wiemy, że nie powinniśmy oceniać książki po okładce – ale gdy Twoi klienci szukają firmy do rozwiązania swoich problemów, właśnie to robią. Szukają w Internecie, klikają w wyniki wyszukiwania i stają twarzą w twarz ze Twoją stroną internetową. Gdy strona się załaduje, czy widzą nudny, ogólny ekran z opcjami, czy spotykają ciepłe, uśmiechnięte twarze zespołu, który może pomóc? Oto różnica, jaką mogą zrobić profesjonalne zdjęcia, a jeszcze lepiej – filmy dla firmy. Posiadanie wysokiej jakości obrazów pomoże potencjalnym klientom dotrzeć do Twojego biznesu i ludzi, którzy tam pracują.

Gotowy do zarezerwowania profesjonalnej sesji zdjęciowej lub filmowej dla swojej firmy? A może chcesz dowiedzieć się więcej o korzyściach płynących z profesjonalnej treści i jak może ona skutecznie promować Twój biznes? Skontaktuj się z zespołem Pepper Productions już dziś i pracujmy razem, aby zaprezentować Twój biznes! Jesteśmy firmą produkcyjną z Sunshine Coast wspieraną przez pełny, wewnętrzny zespół marketingu cyfrowego. Oznacza to, że możemy wyprodukować Twój film z konkretnymi celami marketingowymi na uwadze i skutecznie promować go na wszystkich platformach w celu uzyskania najlepszych możliwych wyników.

Podsumowując:

Wysokiej jakości niestandardowe obrazy są niezbędne dla firm.

- Jakościowe zdjęcia pokazują, że jesteś poważny i profesjonalny. Łatwo możesz pokazać, że jesteś dumny ze swojej pracy i ludzi, którzy pracują dla Ciebie i z Tobą.

- Profesjonalna fotografia robi najlepsze pierwsze wrażenie w obecnej cyfrowej epoce. Ponad 70% firm i 80% konsumentów rozpoczyna wyszukiwanie w sieci przed planowanym zakupem produktu. To pierwsze wrażenie, jakie możesz zrobić na potencjalnym kliencie lub kliencie - zrób je dobre!

- Posiadanie szeregu profesjonalnych zdjęć dostępnych dla konsumentów pomaga im poczuć, że poznają i łączą się z ludźmi w Twojej firmie.

- Badania pokazują, że ludzie są bardziej skłonni robić interesy z kimś, komu ufają. Jeśli kliknęli na Twojej stronie i mediach społecznościowych i zobaczyli zdjęcia Twojego personelu w biurze i w terenie, już zaczęli zdobywać Twoje zaufanie. To jest cel w wystawianiu najlepszej nogi do przodu i wyprzedzaniu konkurencji.

- Zdjęcia stockowe są zawsze opcją, ale są znacznie mniej pomocne niż zdjęcia prawdziwych ludzi wykonujących swoje prawdziwe prace. Zdjęcia stockowe mogą wprowadzać klientów w błąd, a Ty nie chcesz robić fałszywego pierwszego wrażenia. Gdy korzystasz ze zdjęć stockowych, tracisz możliwość pokazania, co czyni Twoją firmę/zespół wyjątkowym. Na przykład, jeśli chcesz pokazać, że jesteś lokalny dla danego miasta, zdjęcia z Twojej rzeczywistej lokalizacji zostaną zauważone bardziej niż ogólny stockowy obraz.

- Bez względu na to, jak dobry jest aparat w Twoim telefonie komórkowym, nie mogą one dorównać jakości i wyglądowi prawdziwego profesjonalnego zdjęcia. Większość fotografów spędziła lata, doskonaląc swoje umiejętności i ucząc się manipulować ustawieniami w swoim aparacie, aby osiągnąć wygląd i uczucie, które spełniają Twoje oczekiwania. Fotografia to godna inwestycja w Twoją firmę. Porozmawiaj z fotografem z wyprzedzeniem na temat opcji ubioru, pory dnia, preferowanej pozy itp. Pracuj razem, aby stworzyć plan dnia zdjęciowego, który da Ci potrzebne zdjęcia i zostanie wykonany w jak najkrótszym możliwym czasie. Bycie zorganizowanym i przygotowanie Twojego zespołu na dzień zdjęciowy sprawia, że wszystko przebiega sprawnie i bez stresu. Planuj z wyprzedzeniem, inwestuj i poprawiaj wizerunek swojej firmy!